Telefonische bereikbaarheid

De taken van een draakje

Het is niet altijd voor iedereen zichtbaar, maar achter de schermen van onze winkel gebeurt heel wat. Bij Suikerdraakje maken we zelf buttons, magneten, flesopeners, sleutelhangers, wikkels voor allerlei artikelen, stickers... We personaliseren mokken, rompertjes en mutsjes, spaarpotten, smartie- en andere doosjes. We plaatsen bestellingen bij leveranciers en houden de voorraad bij. We besteden tijd en zorg aan elke doos suikerbonen die binnenkomt en buitengaat, pakken bestellingen in en zorgen ervoor dat ze bij de klant terechtkomen. We drukken geboortekaartjes. Allemaal met heel veel liefde en plezier. Daarnaast geven we natuurlijk ook heel wat informatie, via mail en telefonisch.

Oei. Telefoon!

Dat laatste blijkt niet altijd even evident. Want - in tegenstelling tot bij gigantische bedrijven, waar soms wel twintig draakjes werken - bij ons zit er geen mevrouw aan de telefoon. En dan kan het dus gebeuren dat er net een leverancier met vijftig kilogram suikerbonen voor de deur staat terwijl ook nog de telefoon rinkelt. Of dat die ene mok net klaar is. Of dat er net geboortekaartjes van de pers rollen die eventjes alle beschikbare aandacht nodig hebben. Multi-tasking heeft grenzen... en daarom proberen we graag iets uit. Probeer je mee?

Wij bellen jou

Er zijn al heel wat vragen die beantwoord worden in onze FAQ. Vind je daar het antwoord niet terug, dan kan je ons een mailtje sturen met je vraag, een mail is tussendoor vaak eenvoudiger te beantwoorden. Wil je toch liever een paar dingen met ons overlopen via de telefoon, dan draaien we het telefoongebeuren eventjes om. Je kan bellen naar het nummer +32 053 67 31 13 en je naam en telefoonnummer doorgeven op ons antwoordapparaat. Wij bellen je dan terug binnen de 24 uur op werkdagen op een vrij moment. En dan heb jij dus onze volledige aandacht, fijn toch?

Geboortemeldingen

Geboortemeldingen zijn een verhaal op zich natuurlijk, daarvoor mag je ons op elk uur van de dag contacteren. Je kan de geboorte zoals afgesproken namelijk melden via sms op het mobiele nummer dat je terugvindt in het klantenpaneel. We bevestigen jouw bericht, zodat je weet dat we de nodige gegevens goed ontvangen hebben, en gaan dan onmiddellijk aan de slag met het drukken van de kaartjes.