Leveringstermijn en verzendkosten

Verzendkosten

Levering binnen België: €4.95 (gratis verzending vanaf €50)

Levering naar Nederland: €7.00 (gratis verzending vanaf €65)

Levering aan huis

Bestellingen vertrekken bij ons binnen de drie werkdagen. We maken gebruik van Bpost voor het verzenden van onze pakketten, de levering gebeurt over het algemeen binnen de 24 uur nadat het pakket bij ons is verzonden. Op zaterdag, zondag en feestdagen worden er geen pakketten afgehaald en gebeuren er ook geen leveringen.

Afhaling in de winkel

Bestellingen die online geplaatst worden kunnen in de meeste gevallen dezelfde werkdag worden afgehaald in de winkel, en dat kan ook op zaterdag. Je ontvangt een bericht van zodra de bestelling klaar staat en kunt vanaf dat moment langskomen tijdens de openingsuren.

Wat als een artikel niet in voorraad is?

We hebben een enorme voorraad aan snoepjes en pralines. Toch kan het gebeuren dat een artikel tijdelijk niet of niet voldoende in voorraad is om jouw bestelling te verwerken. We brengen je daar in dat geval van op de hoogte en laten je weten wanneer de bestelling geleverd zal worden. We zullen ook altijd bekijken of we je een alternatief kunnen voorstellen, zodat de bestelling toch snel kan vertrekken.

Niet thuis bij de levering?

We bezorgen je altijd een link waarmee je de status van je pakket zelf kan opvolgen. Ben je afwezig op het moment van de levering, dan zal de chauffeur een briefje in de bus stoppen waarmee je de zending in het postkantoor of postpunt kunt afhalen.

Terug naar afzender

Bpost stuurt pakketten die niet correct geadresseerd zijn terug naar afzender en rekent daar een extra kost voor aan, bovenop het normale verzendtarief. Het is daarom van groot belang dat het leveringsadres dat je invult volledig en correct is. Denk daarbij aan een eventuele bedrijfsnaam, busnummer, ... Wanneer jouw pakket retour wordt gestuurd naar ons, dan kunnen we dit een tweede maal verzenden. De kosten voor deze tweede verzending en de extra kosten voor de retourzending zullen echter wel worden aangerekend.

Schade of verlies van de zending

Is jouw pakket beschadigd geraakt tijdens het transport, dan kan je ons dat melden via mail. Het is handig als je meteen ook een foto van de schade toevoegt en je je ordernummer vermeldt. Wij zijn als verzender verantwoordelijk voor de levering en zullen dan ook altijd voor een gepaste oplossing zorgen. 

Komt het pakket niet aan? Dan wordt er een onderzoek gestart bij Bpost. Ook daar geldt dat wij verantwoordelijk zijn voor de zending, we helpen je dus altijd verder. Voor een onderzoek bij Bpost moet je echter wel rekening houden met een aantal werkdagen.