Vaak gestelde vragen

Welke smoeltjes zitten er achter Suikerdraakje?

Suikerdraakje, dat zijn Gino en Liesbeth. Gino is de stille kracht achter de schermen die ervoor zorgt dat de website vlotjes draait. Liesbeth bepaalt wat er in de rekken komt te liggen en runt de winkel en de webshop.

Is er ook een echte winkel?

Ja, onze winkel is gelegen in het prachtige Roosdaal. Je kan er terecht voor heerlijke pralines, prachtige geschenken om van je huis een thuis te maken, mooie juweeltjes, sjaaltjes, babyspeelgoed en veel meer. Voor doopsuiker en geboortekaartjes kan je niet meer terecht in de winkel.

Met welke leveringstermijn moet ik rekening houden?

We leveren binnen een termijn van maximaal zeven werkdagen.

Wanneer kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

We sturen je een bericht van zodra de bestelling klaar is, je kan ze vanaf dat moment afhalen in de winkel tijdens de openingsuren.

Hoe weet ik of het veilig is bij jullie te bestellen?

Wij doen ons uiterste best om al onze klanten de allerbeste service te bieden. Maar wij kunnen zeggen wat we willen natuurlijk, via een onafhankelijk beoordelingsplatform laten we jullie liever gewoon zelf aan het woord.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling goed aangekomen?

Het is mogelijk dat de orderbevestiging in je spamfolder is terechtgekomen. Om dat te vermijden kan je de emailadressen sales@suikerdraakje.be en admin@suikerdraakje.be toevoegen aan je lijst met veilige adressen.

Ik was iets vergeten en heb een tweede bestelling geplaatst. Kan ik mijn bestellingen laten samenvoegen om transportkosten te vermijden?

Nee, dat kan helaas echt niet meer. Ook niet als je er ons een mailtje over stuurt, belt of het lief vraagt in het vakje van de opmerkingen. Dat klinkt erg streng, maar het is voor ons praktisch niet meer haalbaar alle verzoeken tot samenvoeging van bestellingen manueel bij te houden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij verzenden naar België en Nederland, de verzendkosten bedragen 5,50 euro. Bedraagt jouw bestelbedrag €75 of meer, dan nemen wij de transportkosten voor onze rekening.

Kan mijn bestelling als brief verzonden worden?

Nee, elke bestelling wordt traceerbaar verzonden.

Kan ik een factuur krijgen?

Ja. Je kan tijdens het afrekenen aanduiden dat je een factuur wenst en krijgt dan de kans facturatieadres en het eventuele BTW nummer in te vullen. De factuur ontvang je automatisch via email van zodra de bestelling bij ons vertrekt.

Kan ik een gratis sample krijgen?

Nee, het is niet mogelijk gratis stalen te verzenden. Bestel je niet gepersonaliseerde artikelen, dan kan je deze wel retour sturen binnen de 14 dagen wanneer je toch niet helemaal tevreden bent.

Nog vragen?

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem dan gerust contact op, we helpen je graag verder!