Aanmelden

Retourprocedure

Toch niet helemaal tevreden? Geen probleem, met uitzondering van voedingswaren en gepersonaliseerde artikelen kan je ons je bestelling terugzenden binnen een termijn van 14 (veertien) kalenderdagen na ontvangst. De artikelen dienen in ongebruikte en onbeschadigde staat terugbezorgd te worden. Wil je een bestelling retourneren, volg dan onderstaande stappen:

1. Stuur ons een mail met vermelding van het ordernummer en de mededeling dat je (een deel van) de bestelling graag wilt retourneren. Vermeld in deze mail ook het rekeningnummer waarop de betaling mag teruggestort worden.

2.Je ontvangt een antwoord binnen de twee werkdagen, samen met een vignet dat gebruikt moet worden voor de retourzending. Indien de termijn van veertien dagen niet is verstreken, zal de retourzending altijd worden goedgekeurd. Voedingswaren en gepersonaliseerde artikelen worden echter niet teruggenomen!

3. Zorg ervoor dat de artikelen goed ingepakt worden en dat de doos goed dichtgekleefd is. Je bent zelf verantwoordelijk voor de zending vanaf het moment dat ze bij jou vertrekt, tot het moment dat wij ze in goede staat ontvangen. Het vignet dat we je bezorgen heeft een barcode. Daarmee kan je je zending volgen als je dat wil.

4. Print het vignet uit en kleef het op het pakket. Het pakket kan vervolgens gewoon afgegeven worden in het postkantoor, de zending komt automatisch naar ons terug. Je hoeft in het postkantoor niets te betalen.

5. Van zodra we het pakket in goede staat hebben ontvangen, brengen we je daarvan op de hoogte en storten we het betaalde bedrag terug. De kosten voor de retourzending (5,50 euro in België) betalen we niet terug, deze worden dus van het betaalde bedrag afgehouden.